Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Mar 2025 13:47:06 +0200

Tere!

Kuusalu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/01499 
aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Valkla küla, Valklaranna tee 2, 
Harju maakond, Kuusalu vald, Valkla küla, Valklaranna tee 2 (ÜKSIKELAMU, 
Piirdeaed ja värav) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Hoone ja piirdeaia püstitamine.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27304608>  (menetlus nr: 
477607), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 31.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kuusalu Vallavalitsus) või menetleja (ENGELA RAJAMÄGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister